Foros-FIUBA Forum Index HostingPortal
 FAQ  •  Search  •  Wiki  •  Apuntes  •  Planet  •  Mapa  •  Eyeon  •  Chat
Preferences  •  Usergroups
Register  •  Profile  •  Log in to check your private messages  •  Log in
View next topic
View previous topic

Reply to topic View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
Brai11
Nivel 5

Carrera: Industrial and Mecánica
blank.gif
PostPosted: Tue Jun 11, 2013 8:35 pm  Post subject:  Preguntas bobas Reply with quoteBottom of PageBack to top

Mis dudas son muy basicas, spero que no se me caguen de risa ahi van:
el problema dice asi :Luego de leer dos numeros m y n que representan pendiente y ordnada al origen de una recta, obtener 10 puntos ( x e y) de la recta y=mx+ n
yo no sé que poner. Pongo que introduzca la m y n y despues nose...tengo que poner que introduzca un numero mas? (aunque ahi el resultado no me daria x e y) tengo que usar un for o un while o un repeat? ayuda por favor... desde ya gracias

Libra Gender:Male Monkey OfflinePersonal Gallery of Brai11View user's profileSend private message
Brai11
Nivel 5

Carrera: Industrial and Mecánica
blank.gif
PostPosted: Tue Jun 11, 2013 8:36 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

n pascal es

Libra Gender:Male Monkey OfflinePersonal Gallery of Brai11View user's profileSend private message
La gallina Pipa
Nivel 8

Carrera: No especificada
argentina.gif
PostPosted: Tue Jun 11, 2013 8:55 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Si son 10 puntos nomás, te conviene poner un for y evaluar cada x con cierto intervalo que quieras entre sí.

Pisces Gender:Male Dragon HiddenPersonal Gallery of La gallina PipaView user's profileSend private messageMSN Messenger
Pinguino
Nivel 5

Carrera: Civil
argentina.gif
PostPosted: Tue Jun 11, 2013 11:58 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Aparece Gallina!!!!!!!!!!!!!!

*Petelo for ever*

7,5% Ingeniero Civil - Transporte (en stand by)

Virgo Gender:Male Horse OfflinePersonal Gallery of PinguinoView user's profileSend private message
La gallina Pipa
Nivel 8

Carrera: No especificada
argentina.gif
PostPosted: Wed Jun 12, 2013 12:35 am  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Ey!

jajaja, aparecé vos Pinguino!!! :B

Pisces Gender:Male Dragon HiddenPersonal Gallery of La gallina PipaView user's profileSend private messageMSN Messenger
Reply to topic View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic

View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
No puedepostear archivos en este foro
No puede bajar archivos de este foro

All times are ART, ARST (GMT - 3, GMT - 2 Hours)
Protected by CBACK CrackerTracker
365 Attacks blocked.