Foros-FIUBA Forum Index HostingPortal
 FAQ  •  Search  •  Wiki  •  Apuntes  •  Planet  •  Mapa  •  Eyeon  •  Chat
Preferences  •  Usergroups
Register  •  Profile  •  Log in to check your private messages  •  Log in
View next topic
View previous topic

Reply to topic View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
Lucasz
Nivel 3

argentina.gif
PostPosted: Thu Jul 22, 2010 8:59 am  Post subject:  Grupo Para segundo cuatrimestre del 2010 Reply with quoteBottom of PageBack to top

que tal, mi idea es hacerla con Servetto y segun me dijeron muchos la dejan a mitad de cuatri y los grupos se desarman...Quiero al menos tener la posibilidad de formar un buen grupo y hacerla al 100%. Quien estaria dispuesto a formar grupo ? Avisen !
saludos

OfflinePersonal Gallery of LucaszView user's profileSend private message
Johann
Nivel 9

Carrera: Informática
CARRERA.informatica.3.jpg
PostPosted: Thu Jul 22, 2010 9:18 am  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Estoy en la misma pero tengo pensado cursarla con Saubidet.

Capricorn Gender:Male Snake OfflinePersonal Gallery of JohannView user's profileSend private message
Lucasz
Nivel 3

argentina.gif
PostPosted: Thu Jul 22, 2010 10:48 am  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

ah...bueno, yo creo que voy a ir con servetto, porque dicen que con saubidet en los parciales y finales te mata...

Lucasz
Nivel 3

argentina.gif
PostPosted: Wed Jul 28, 2010 9:37 am  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

nadie ?!?! buh...bueno suerte con eso johann, avisa si te arrepentis! abrazo

gonzaloi
Nivel 7

Carrera: No especificada
argentina.gif
PostPosted: Wed Jul 28, 2010 12:30 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Yo te mande un mensaje en privado !! No lo vistes ??

Sagittarius Gender:Male Snake OfflinePersonal Gallery of gonzaloiView user's profileSend private message
MirianQ
Nivel 8

Carrera: Electrónica and Informática
CARRERA.informatica.3.jpg
PostPosted: Wed Jul 28, 2010 12:52 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Creo que me sumo.

Todo depende de las ganas y la suerte que tenga para dar Analisis III (si la apruebo hago Analisis de circuitos y Datos no).

Como van las cosas, es más probable que haga datos y no llegue a Analisis de circuitos.

Libra Gender:Female Dragon HiddenPersonal Gallery of MirianQView user's profileSend private message
Lucasz
Nivel 3

argentina.gif
PostPosted: Wed Jul 28, 2010 1:23 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

dale, avisa mirianq ! abrazo

SaaS
Nivel 7

argentina.gif
PostPosted: Tue Aug 10, 2010 1:15 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Revivo...

Armando grupo para Datos con Servetto... en principio somos 2 con MiriamQ...

Alguien que se sume ??

Gemini Gender:Male Snake OfflinePersonal Gallery of SaaSView user's profileSend private messageMSN Messenger
Lucasz
Nivel 3

argentina.gif
PostPosted: Tue Aug 10, 2010 4:58 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

si yo me sumo, ahora te mando mensaje

Spike Spiegel
Nivel 9

blank.gif
PostPosted: Tue Aug 10, 2010 8:40 pm  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Johann wrote:
Estoy en la misma pero tengo pensado cursarla con Saubidet.

Acá con Saubidet.

Virgo Gender:Male Cat OfflinePersonal Gallery of Spike SpiegelView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
gonzaloi
Nivel 7

Carrera: No especificada
argentina.gif
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 12:06 am  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

SaaS wrote:
Revivo...

Armando grupo para Datos con Servetto... en principio somos 2 con MiriamQ...

Alguien que se sume ??

mas Lucasz y Yo.

Sagittarius Gender:Male Snake OfflinePersonal Gallery of gonzaloiView user's profileSend private message
Thurisaz
Nivel 3

argentina.gif
PostPosted: Wed Aug 25, 2010 7:21 am  Post subject:  (No subject) Reply with quoteBottom of PageBack to top

Yo estoy cursando con Saubidet con un compañero y nos interesa hacer el tp en Python o en Ruby, algún interesado?

Gender:Male  OfflinePersonal Gallery of ThurisazView user's profileSend private message
Reply to topic View previous topicEmail to a Friend.List users that have viewed this topicSave this Topic as filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic

View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
No puedepostear archivos en este foro
No puede bajar archivos de este foro

All times are ART, ARST (GMT - 3, GMT - 2 Hours)
Protected by CBACK CrackerTracker
365 Attacks blocked.